Jóga


Powerjóga spojuje sílu a flexibilitu. Je ideálním přiblížením jógy všem, spojením rozvoje fyzické kondice a relaxace těla i mysli. Časté cvičení optimálně vyrovnává svalové disbalance.Tělo se prorýsuje a dozná viditelných změn, cítíte klid a pohodu, příliv energie, ztuhlé svaly se uvolní a protáhnou. První, čeho si všimnete, bude vzpřímený postoj, větší sebevědomí, uvolnění zad. Powerjóga je ideální doplněk ostatních sportovních aktivit, kompenzuje jednostranné zatížení.

Ashtangajóga je tradiční, dynamická a fyzicky náročná forma jógy s širokým okruhem pozic, které na sebe plynule navazují. Jde o přesně danou sérii asán, která se nese na vlně vašeho dechu. Cvičení vyžaduje základní znalost jógových pozic, proto není vhodné pro úplné začátečníky.

Ranní jóga vynikající způsob,jak nastartovat Váš den.Pomalým praktikováním sestavy ásan odstraníte duševní napětí,fyzickou únavu a vytvoříte si zásobu energie pro celý den.Lekce je vedena s důrazem na správné dýchání a je zakončena závěrečnou relaxací.

Somatická jóga - je vlastně jógová terapie, kdy je kombinace jógových pozic, dýchání a relaxace doplněna o prvky bodywork. Bodywork vychází z biodynamické psychoterapie a nejnovějších poznatků o vlivu jógy na lidskou psychiku. Jógová terapie je zaměřená na zdravotní aspekty s rehabilitačním účinkem, a zároveň ovlivňuje i vnitřní prožívání, kdy propojujeme tělo a mysl pomocí dechu. Nacházíme rytmus vlastního těla a opět se vracíme do jednoty, kterou hledáme. Získáváme vyrovnanost, nadhled a harmonii.

Hatha jóga - je ideální cvičení pro protažení těla, uklidnění mysli a odpočinutí od každodenního stresu. Na lekci se věnujeme výuce jednotlivých pozic (ásány), práci s dechem (pranayama) a relaxaci. Propojením těla a mysli, kdy se můžeme soustředit jen sami na sebe, lze dosáhnout zlepšení kvality života v mnoha ohledech - cítíme se odpočinutější, pružnější a lépe zvládáme stres. Lekce zahrnuje dynamické cvičení i delší výdrže se zaměřením na správné provádění pozic. Vhodné i pro začátečníky.